23 Eylül 2015 Çarşamba

MAC Mineralize Concealer || Loreal True Match Concealer ~ Uygun Fiyatlı Versiyon

Herkese yeniden Merhabalarrr...
Bu sabah uyanır uyanmaz kameramı kurdum, ürünlerimi ayarladım, arkaplanımı düzenledim ve hemen işe koyuldum. Başka bloggerlerin çokça övdüğü fakat benim bir türlü güvenemediğim Loreal True Match kapatıcıyı yaklaşık 2-3 gün önce bayram indiriminden yararlanarak 19.95 tl ye satın aldım. Aldığım ilk günden beri deniyorum ve bu ürüne bende bayıldım diyebilirim. 



Öncelikle aşk yaşadığım MAC mineralize kapatıcımdan biraz bahsedeyim :)) 
Mac in bu kapatıcısı sürüldüğü anda dağıtılması gereken kapatıcılardan. Aksi taktirde hemen kuruyor ve dağıtması daha zor olabiliyor. Kapatıcılığına 10 üzerinden 5 yada 6 verebilirim. Bana göre normal bir günde göz altlarınızı ne kadar kapatmanız gerekiyorsa tamda o kadar kapatıyor. Yani yüzünüzdeki ve göz çevrenizdeki o yorgun görüntüyü düzeltiyor ve çok doğal duruyor. Benim cildim hemen emiyor diyebilirim, göz çevremde kalıp gibi; tabaka halinde kalmıyor cildimle bütünleşiyor ve kesinlikle daha sağlıklı, temiz bir görüntüye ulaştırıyor. Tabi her şey bu kadar mükemmelken gel gelelim fiyatına. MAC mineralize kapatıcı 72 tl, ürün aslında her kuruşuna değer. Ama ben her gün kullanıyorum ve bu kapatıcı 5ml. Doğal olarak çok çabuk bitiyor bende. Neredeyse 2-3 ayda bir yenilemem gerekiyor. Benim için sorun olan tek yanı fiyatıydı onuda ture match le hallettiğimi düşünüyorum. :):)




Mac mineralize dan asla vazgeçmem ama sanırım 
loreal in bu kapatıcısıda vazgeçilmezlerim arasında yerini alıcak.
Loreal true match kapatıcı kesinlikle ve kesinlikle mac mineralize in uygun fiyatlı versiyonu diyebilirim. Kapatıcılık oranları olsun, duruşları olsun, yapısı vs. neredeyse her şeyiyle aynı. Islak süngerle dağıtıldığında ikisininde duruşları çok doğal ve pürüzsüz oluyor. Ben real techniques makyaj süngerine biraz mac fix+ sıkıyorum ve öyle dağıtıyorum. Hem eşit bir şekilde dağılıyor hemde kalıcığı artmış oluyor .





Son olarak söylemem gereken şu ki... Bayram indirimi bitmeden koşun hemen kapınnnnn :):) Memnun kalacağınıza inanıyorumm. 




Ayrıca renk kosunda ne alaka dediğinizi duyar gibiyim :) Mac mineralize ı bronzlaşmadan önce aldığım için şu an çok açık kalıyor bu yüzden lorealde daha koyu bir renk seçtim fakat ilk fırsatta gidip açık renklerindende alıcam. Umarım yazımı beğenmişsinizdir ve faydalı olmuştur. Lütfen yorumlarınızı aşağıya bırakın ne düşünğünüzü çok merak ediyorum. Hepinize çok çook sevgilerr ve mutlu günlerr.. :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder